Dostawa i płatność
1. Blue Media - wielokanałowa obsługa płatności online, obejmująca płatności Pay-by-link, karty płatnicze (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) i wsparcie komunikacyjne SMS. Przelewy można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Więcej informacji na stronie http://www.bluemedia.pl/
2. PayPal - szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności online. Szczegółowe informacje na stronie https://www.paypal.com
3. Przelew bankowy
Właściciel konta: Agata Karcz, Mahoniowa 11, 55080 Smolec
Nazwa banku: ING Bank Śląski
Numer konta: 17105015751000009210235769
IBAN: PL17105015751000009210235769
SWIFT-BIC: INGBPLPW
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia. Czas realizacji zamówienia to około 4-8 dni roboczych. Zamówienia są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po pozytywnej autoryzacji transakcji w przypadku płatności kartą. Prosimy o uiszczanie wpłaty do 5 dni roboczych. Po tym terminie nieopłacone zamówienia będą anulowane.
CENNIK I OPCJE DOSTAWY W SKLEPIE MARMOLLADA
Zamówienia na terenie Polski, przewidywany czas dostawy 2 dni robocze:
- wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD,
przy płatności przelewem koszt wysyłki - 19 zł
przy płatności za pobraniem koszt wysyłki - 22 zł
- wysyłka za pośrednictwem paczkomatów Inpost, koszt - 15 zł
W przypadku większych zamówień lub wątpliwości proszę o kontakt na hello@marmollada.pl w celu ustalenia kosztu wysyłki. Koszty przesyłki zakupionych produktów ponosi Klient. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.