DOSTĘPNE PŁATNOŚCI W SKLEPIE MARMOLLADA.PL

1. Blue Media  - wielokanałowa obsługa płatności online, obejmująca płatności Pay-by-link, karty płatnicze (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) i wsparcie komunikacyjne SMS. Przelewy można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Więcej informacji na stronie http://www.bluemedia.pl/


2. PayPal - szybkie, bezpieczne i wygodne dokonywanie płatności online. Szczegółowe informacje na stronie https://www.paypal.com

3. Przelew bankowy

Właściciel konta: Agata Karcz, Mahoniowa 11, 55080 Smolec
Nazwa banku: ING Bank Śląski 
Numer konta: 17105015751000009210235769
IBAN: PL17105015751000009210235769
SWIFT-BIC: INGBPLPWXXX

W TYTULE PRZELEWU NALEŻY PODAĆ NR ZAMÓWIENIA

Zamówienia są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po pozytywnej autoryzacji transakcji w przypadku płatności kartą. Prosimy o uiszczanie wpłaty maksymalnie 7 dni od zakupu. Nieopłacone zamówienia będą anulowane.
Czas realizacji zamówienia to 6-9 dni roboczych.



CENNIK I OPCJE DOSTAWY ZAMÓWIEŃ ZŁOŻONYCH W SKLEPIE MARMOLLADA.PL

zamówienia na terenie Polski - wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, przewidywany czas dostawy 2 dni robocze
przy płatności przelewem koszt wysyłki wynosi 15 zł
przy płatności za pobraniem koszt wysyłki wynosi 19 zł

zamówienia na terenie Europy, przewidywany czas dostawy 6-10 dni roboczych
do 1 kg - wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym, koszt  30 zł
1-6 kg - wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, koszt 70 zł 

zamówienia poza teren Europy - wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłkami priorytetowymi, rejestrowanymi, przewidywany czas dostawy 12-20 dni roboczych
koszt wysyłki zamówienia do 1 kg wynosi 30 zł
koszt wysyłki zamówienia 1-2 kg wynosi 90 zł
w przypadku większych zamówień proszę o kontakt na hello@marmollada.pl w celu ustalenia kosztu wysyłki


Koszty przesyłki zakupionych produktów ponosi Klient. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.